6049050555 |
Activitats de comunicació oral 3 |
2021-2022 |
Seminari de coordinació. Primària-Secundària |
|
|
|
13/10/2021 - 20/6/2022 (25 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP de la Noguera |
|
Divina Pastora, 1 (Balaguer)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Plànol
|
Tipus activitat |
ACO3 Activitats de comunicació oral 3
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Activitat formativa adreçada als grups impulsors dels centres que participen per segon any en el programa de comunicació oral Tenim la paraula!
|
| |
Objectius |
Orientar i facilitar materials (eines d’anàlisi de la comunicació oral al centre, de les activitats, i de la intervenció docent) perquè el GIC dinamitzi la reflexió sobre l’ensenyament-aprenentatge de la comunicació oral al centre.
Recollir i analitzar evidències d’aplicació d’activitats de comunicació oral.
Donar orientacions per a la presa d’acords.
Oferir i fer difusió d’activitats de dinamització de la xarxa (conferències d’experts, altres formacions vinculades, xerrades i debats al voltant d’un tema...).
|
| |
Continguts |
Bloc obligatori. Bloc 1. Anàlisi de la comunicació oral en un centre educatiu a partir dels eixos del marc teòric del programa.
Diagnosi de la comunicació oral i millora dels eixos seleccionats.
- Planificació de les activitats de comunicació oral.
- Adopció i institucionalització d’acords.
Blocs opcionals cal triar-ne dos dels tres:
Bloc 2. Activitats 1:
- Anàlisi i millora d’activitats de comunicació oral del centre (nivells educatius i matèries).
- Transferència de punts forts d’activitats de centre o d’activitats de la xarxa a altres activitats.
- Recull i anàlisi d’evidències
- Presa d’acords de centre.
Bloc 3. Activitats 2:
- Gèneres comunicatius i criteris de progressió.
- Recull i anàlisi d’evidències.
- Presa d’acords de centre.
Bloc 4: Oralitat
- Gestió de la comunicació.
- Interacció i conversa.
- Intervenció docent: pautes de reflexió.
- Observació i anàlisi de la intervenció docent.
- Presa d’acords de centre.
|
| |
Observacions |
Els assistents, que formen part del grup impulsor del centre (GI), dinamitzaran les actuacions formatives de centre (activitat formativa descrita en la fitxa OCE3), i en recolliran els acords. En aquesta modalitat es duen a terme tres blocs de continguts
|
| |
Formador/a |
Mònica Baradad
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de valoració (en finalitzar la formació).
Seguiment i avaluació de les activitats de llengua oral aplicades al centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Evidències de dinamització al centre.
|
| |
Persones destinatàries |
Integrants del grup impulsor de cada centre que participa en la segona fase del programa.
|
| |
E-mail |
mmoncas2@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
13/10/2021 |
- |
- |
Sessió 2 |
dimecres |
03/11/2021 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimecres |
24/11/2021 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimecres |
12/01/2022 |
- |
- |
Sessió 5 |
dimecres |
09/02/2022 |
- |
- |
Sessió 6 |
dijous |
23/06/2022 |
- |
- |
|
| |